Söndagsuppdatering

Har inga funderingar, däremot en del uppdateringar.

Har varit en hel del grejjer på gång senaste veckorna.
Massa skola och massa jobb. Typ.

Dock är jobbet över från och med måndag. Skolan är officeielt över. Dock så ska jag göra
ett litet speciallprov efter nyår.
Sen får vi se var vi landar. Förhoppningvis vid den beräknade platsen.
Mer om det senare.

Har hållt på med en hel del bildredigering och fixat en del roliga grejjer.
Kommer komma upp en hel del bilder sen.

Vad mer kan man säga? jo, årets sämsta jävla högtid är på väg.
Julen. Hatar den mer än pesten. Dock gillar jag att ge bort julklappar.
Min syrras julklapp blir outstandning och även E kommer få sig en redig överraskning.
Hoppas hon blir glad. Henne åker jag till den 26 och är där i mer än en vecka.
Kommer bli massa bra.


Stay Tuned in! /Djin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0