Apoptygma Berzerk

Är en grupp man bör kolla lite närmare på, eller rättare sagt lyssna närmare på.
Grymt jävla bra.

Så, vad är nytt på min front´? inte mycket, lika lat och omotiverad som vanligt.
Börjar dock bli nervös inför i morgon. skall till läkaren och få svar på röntgen och
förhoppningsvis lite råd och tipps och ett beslut om vad som kommer hända med min
onda jävla axel. Tummarna för att det inte blir en operation utan bara lite sjukgymnastik.

Var på inför säsongen möte i går med laget. Var en väldans massa folk där.
Ganska förvånande. Kanske blir en bra säsong. Mitt personliga mål är att dominera på
defence varje match. Får se hur det blir med det.
Köpte även en ps2-maskin i går. Av en polare i laget. Konsolen är iofs från usa så jag får beställa
nya spel därifrån men fördelen är att jag kan spela NCAA. Grymt roligt spel.
Fick med 9 st spel. allt detta för 2500. Bra kap tycker jag.

Har fått bilderna av farsan från bosön.
skickade dom till min tränare också. Han blev glad.

image3
image4
image5
image6



Hörs kanske i morrn.
träning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0