Ett brytet löfte

Ja va fan. Ingen är väl perfekt.
Vet att jag har missat att blogg här som fan.
Men jag får väl göra en liten sumering då.

Senast jag bloggade var torsdag förra veckan. Skrev att jag skulle träna.
ja, trode jag ja! Ena färjjäveln går ju sönder! Så jag är strandsatt på hedenhös-ön
i 1 ½ timme så jag missar träningen. Tröståt mig med massa chips och spelade NCAA.

Fredagn, öhh...minns nite så mycket av den förutom att jag pluggade en hel del.

Lördagen. Inte mycket där heller. Hade iofs träning med juniorerna. Dom börjar bli
rikgit bra nu faktiskt. En del hade fått sina skydd men vi börjar inte med det först
alla fått sina. Men det kommer nog bli ganska så snart.

Söndagen hade vi årsmöte i bulldogs. Var kul. Farsan var med och tyckte och tänkte lite.
Bara en kort tidsfråga innan han är med i denna stryelse också.

Måndagen, provade på att gymma lite efter några veckors uppehåll. provade på ett nytt
gym som tydligen skulle vara apabra! Vilken jävla runkhål! sämsta jävla gym jag varit på.
ush och fy och blä.

i dag då, var uppe med tuppen. Har ingen tupp igentligen men..ni fattar.
hela kl 09 var jag uppe. pluggade ganska mycket
åkte sen på träning på Bosön. Farsan följde med igen. Han verkar tycka det är kul
när jag sliter skiten ur mig och nästan spyr i slutet av träningen.
Dock tar han masa bilder. Det är kul.

image7image8image9image10


i morrn får vi se vad som händer.
Förhoppningsvis lite gym och sen plugga.

se ya'll later!!

Kommentarer
Postat av: Tea

Andra bilden ser ut att göra ont :O haha

2008-01-16 @ 00:11:15
URL: http://martinique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0