Söndag hela veckan

Idag har jag varit otroligt lat. Men det förtjänar jag. Måste ha nån dag där jag kan vara riktigt lat. Till skillnad mot dom andra 6 dagarna då jag bara är lite lat. :P

Men jag har gjort lite nytta. Har fixat lite på Vikings highlight-film som han ska få på onsdag. Hoppas han blir glad över den lilla överraskningen.

Var sen inne på tränarmöte i Norrtälje. Eller var väl mer snacka-skit-möte.
men var rätt kul. Skåne bjöd på massa kakor och kaffe. Alltid uppskattat.

Fick ett sms av min tränare. Tydligen hade stockholms tränare ringt honom och
sagt massa bra saker om mig. sånt är kul att höra

Ska sova nu. Men vi lär väl höras i morrn.


EDIT:
Bara för att Citera den rolige Magnus Betner:

"Annars är det väl lite märkligt att prostitution är lagligt i Singapore, medan tuggummi inte är det. Inte porr heller för den delen. Det är alltså lagligt att betala någon för att suga av en, men man får inte filma samtidigt.

Tidigare var det föresten olagligt att suga av någon om det inte ledde till samlag. Det är visst ändrat nu så att det bara är förbjudet med oralsex mellan homosexuella. Allt sex mellan homosexuella för den delen. Men som sagt, prositution, det ska vi ha."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0