FFK-flygning

I går söndag så flög jag ner min lilla kärra till Barkaby för att sen delta i en liten FFK-övning. Var rote-flygning som stod på listan. Jag fick dock inte flyga rote för jag har inte den utbildningen. Men satt i baksätet och halvsov lite. Var kul att vara med. Fick blocka 1 timme ungefär för färden från norrtälje till barkaby och sen hem.

En annan rolig grejj var när jag skulle landa på Barkaby så komm jag lite högt och lite fort.
Vad gör man då för att sänka farten? jo, man sitter och bromsar med fotpedalerna. Som i sin tur går till hjulen.
Ibland så..

Slänger in lite bilder från dagen. Mer finns på bilddagboken.

image43

image44

image45,

image46

image47



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0