Broken Back

Sitter just nu och pratar i telefon med E. Har bokat flygbiljett ner till gbg. Känns som att jag flyger hela tiden nu. Eller, ja inte hela tiden. Men kommer komma hem från USA på onsdag morgon, ha möte på kvällen, jobba på torsdag, skola på fredan och sen åker jag ner.
Living on the edge! typ.

aja. Här kommer en stulen lista.

Nöjd med: Att jag dominerar på jobbet!
Idag: Bruten rygg och förvirring
Skor: Ett par slitna 10 år gamla CAT-skor
Dricker: Coca-cola och kaffe. GÄrna i samma mugg
Borde: Plugga mer
Äter: Allt som ställs på bordet!!
Kläder: De senaste veckorna tyvär bara arbetskläder. :(
Läser: Playing for Pizza.
I kylskåpet: Allt möjligt skit
Sover: Så ofta jag kan
Har: En underbar humor!
Senaste inköp: Böcker och turistgrejjer
Funderar på: Varför man inte kan betala 9:90 med kort när man kan betala med 3 decimaler digitalt!
Längtar: Till USA och Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm, klart att man kan betala 9:90 på kortet, du får kolla ditt kvitto nån gång :P

Flyga är bra ju. Du borde flyga oftare. Hade med velat åka till USA, blir säkert jättekul =)Och du, som jag sa igår, du har hållt på med den boken i en hel evighet.....

2008-10-07 @ 08:56:11
URL: http://elinsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0