Ett litet skutt över sjön

Nej, det är ett hav. Jag vet!!

I morgon klockan 10:15 avgår sas-planet till USA från arlanda. Så om nån söt liten
tjej vill komma och kasta slängkyssar och rosor efter mig och vinka av mig såå
vet ni var jag finns! :P

Hade en riktigt skum drömm i natt. Drömde att vi stod i kön till imigration och farsan
lackade som fan på att kön var lång. Så han ställer sig på en pall och öppnar jackan
med ett ryck och skriker "DEATH TO AMERICA!! ALAH ACKBAR!"
varav alla försinner och han säger "Så, nu går det nog fortare."

Sen vaknade jag av väckarklockan så det var väl tur det.

reseplanen ser väl lite förbättrad. Vi kommer bila upp till Chicago på lördagen. Tar tydligen bara
3 timmar dit. Det är ju bra. Smart val det där att hyra bil. Min pappa är inte så dum ibland.

Jaja. Nu ska jag nog sova tror jag. Är nervös like shit!

Adios! Syns om en vecka.

Kommentarer
Postat av: Elin

hm, ska inte skriva nåt elakt denna gången.... hoppas du har det bra där borta. kom precis hem från jobbet/träningen, så jag gick faktiskt dit, skönt nu efteråt, men va massa trött under passet, det va tokjobbigt! Fanns där nån söt tjej och vinkade av dig på arlanda?

2008-10-09 @ 20:04:21
URL: http://elinsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0