Veckan som gått

Uhh...Just nu sitter jag med ryggont och huvudvärk. Om det inte var nog så har jag ingen motivation till att göra det jag ska göra i helgen. Allt känns bara meningslöst och tråkigt.
Kan vi inte bara skruva tillbaka tiden en vecka? Då var allt mycket mycket bättre.

Sm-finalen förra söndagen var väldigt bra. mycket folm, mycket mediabevakning och allmän folkfest.
Sen att mitt favvo-lag spelade som ett gäng peewees kanske inte ska nämnas. Men men, pinsamt Jets!!

Har jobbat och och pluggat en del hela veckan. Ska väl egentligen göra det nu också. Men får se om jag orkar göra det senare ikväll.


USA-resan närmar sig med stormsteg. Farsan kommer hem från Los Angeles på måndag. Blir väl bara att tvätta och byta kläder för honom. Sen drar han och jag iväg till USA.

Ne. Nu ska jag forsätta kolla på Navy CIS tillsamans med en skål glass och, min nya faovirt, kaffe blandad med coca-cola. :D :D


Kommentarer
Postat av: Elin

hm. tyvärr går ju tiden framåt :P hm. dumt att ha ont i ryggen ju. Vill med åka till USA och köpa kläder ju... behöver nya... typ. kanske inte men jag får plats med fler i alla fall.



och du? pluggat i veckan? är inte du lite dålig på att göra det?



Vill med se Navy CIS, ska nog köpa dom. måste bara hitta min dvd-spelare först, den har lyckats försvinna i flytten...

2008-09-28 @ 21:29:22
URL: http://elinsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0