Förvånad??

Inte mycket faktiskt.

Sitter på arlanda med laptopen och bärbara internetet. Helt underbart är det. Strular lite till och från men nu funkar det prima. Dock blir jag som vanligt förbannad på säkerhetskontrollen på detta jävla ställe. Alltid så segt och jävligt.
Inkompetenta jävlar! Det får man minsan inte se på tv3.
som jag förövrigt missar ikväll. Aja

Ska snart hoppa på grisen (läs Boeing 737) ner till Karlskrona. E och hennes jämnåriga syrra F fyller år på lördag. Samma dag. Vad är oddsen för det? coolt iallfall.

Så jag ska ner dit och träffa deras föräldrar och släktingar och vänner. Alla som är så otroligt underbara som vanligt.
Deras mormo gör goda efterrätter och deras mamma gör god mat. Så jag är nöjd.

Börjar bli frisk nu. Dock gör benet lika ont som vanligt. Ryggen börjar strula också. Varför inte bara ge mig canser på en gång så jag kan kvittera det från listan när vi ändå håller på.?

Jaja. Nu ska jag lätta på min bak och gå på planet snart. tjingeling på er småfjantar*!!

Kommentarer
Postat av: Elin

men du har ju bara ont i benet fortfarande för att du inte lyssnar då någon säger till dig att ta det lite lugnt... och du kommer inte alls det att få cancer så du får inte säga så =(

2009-04-26 @ 20:13:20
URL: http://elinsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0