Hallå P3 disskusion

Varje vardag kl 10:00 så har dom ett program på P3 som heter Hallå P3.
Där får lyssnarna ringa, maila eller smsa in sitt tyck och tänke om det ämnet
som disskuteras.
Förut nångång var det hurvida man fick bryta mot lagen i vissa lägen eller inte.
Då hade dom som exempel dom jönsarna som fick böter för att dom bröt sig in på bromma
flygplats och sprang runt med en banderoll om att man ska stoppa flyget och skit.
Sånna här program älskar jag för jag blir sjukt förbannad och upprörd på alla idioter som
ringer in och ger ruggigt sjuka argument, för ja, dom stämmer ju inte överrens med mina.


Hur som helst, idag så disskuterade dom om det är rätt att smyga sig in och filma undercover
i olika sammanhang, som dom hade gjort med SD. Detta ämne sög rätt hårt så jag orkade inte lyssna.


Det jag tänkte ta upp är om den här kvinnan som får komma hem från Sverige. Hon har suttit i fängelse i 28
år i Kalifornien. Det är ett jävla uppstånd över det hela. Hon har landat i Sverige och det är så lyckligt att hon är hemma
och hon har ringt sin mamma och sagt att hon har landat.

Men hallå???? HOn är KRIMINELL!!!! Hon sitter inne på livstid för medhjälp till polismord! I klartext: HON ÄR POLISMÖRDARE!!! Hon borde ju för fan brännas på bål och styckas upp och skickas åt helvetet!!!! Men vettefan om
dom ens tar emot henne där.

Varför denna uppståndelse? suck världen! suck!!

Kommentarer
Postat av: Elin

men vad har det med det där programmet att göra? va vällan två helt olika saker??

2009-04-10 @ 02:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0