Helgen

Inte denna helg, utan den helgen som var innan denna helg. Alltså...förut.
Då så spelade vi match mot Västerås. Åkte på så mycket däng så det var pinsamt. Rent av patetiskt faktiskt.

På lördagen så var jag uppe hos syrran en snabbis och levererade barnvagnen som jag hade köpt åt henne. Eller, hämtat upp snarare. Jag fick frukost som bestod av våfflor med grädde och sylt. Helt klart godkänt.

Sen var jag och pappa och kollade på Folkrace. För jävla roligt faktiskt.



Så, i kväll kanske det kommer upp ett till inlägg. Då om en Hallå P3 dokumentär.
Det var ju ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

hade minsann varit bättre om du varit med mig förra helgen ;P men men! du för blogga lite till så jag har nåt kul att läsa på jobbet om det är lugnt, och annars i morgon då jag vaknar.

2009-08-28 @ 19:23:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0