Prao på Jobbet

Idag lekte jag prao/assistent åt Tilda när hon skulle fota en modell ute i skogen.

Mötte upp Tilda vid sin bostad och vi tog då min bil hem till modellen och en annan tjej som
sminkade henne. Sen begav vi oss ut till ett ställe utanför Penninby.
Där vi fotade henne a la fashion style, typ. Vid lyktstoplar, staket, bänkar, bryggor och gungor.

Var väldigt kul att se Tilda in action och jag flängde runt och försökte spionera på all
slutartid, bländare, autobalans, etc.
Hann dock inte se så mycket.

Fick assistera ite och hålla upp en reflexskärm som täckte hela mig typ. Hade det blåst
hade jag nog kunnat använda det som segel och flyga iväg nånstans.


Hämtade ut min wacom-bräda idag. Heeeeelt underbar är den.
Massa knappar på sidan som man kan programera som man vill
och jag kan lätt hoppa mellan olika menyer som jag vill. penseln där,
zoom där, öka och minka storlek på ett klick. Helt underbart.

Nu ska jag kolla igenom en film som jag köpte på fotomässan.


stay tuned // Mattias

Kommentarer
Postat av: Tilda

Den bästa assistenten! Och den sötaste, enligt både mig och Madde ;)

2009-02-27 @ 19:19:36
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0