Definition: Djin

När många ska beskriva mig så säger dom alltid: "Äter mycket", "gillar mat" eller helt enkelt bara "matvrak".

Men under de senaste veckorna så har detta börjat ändrats. I vanliga fall på jobbet så är jag hungrig 1 timme efter frukost och behöver alltid slänga i mig nått på eftermiddagen för att jag är hungrig.
På restuaranger äter jag upp allt. Orkar lätt en 3 rättersmiddag och snor även lite mat från E när hon inte orkar mer.

Men nu är jag inte ens hungrig till lunch. Eftermiddagsmacka är inte att prata om. I går när vi var på en grekisk restuarang så orkade jag knappt inte min egna mat. Absolut ingen efterrätt eller resterna av Es mat.
Vad fan är det som händer???

En av mina stora intressen är mat. Jag älskar mat! Jag blir jämt exalterad av att äta mycket! Mycket kraft och pondus ligger i hur mycket man kan äta.
Nu har jag tappat allt. Tappa min mojo!!

Aja. det kanske kommer igen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ibland så är du lite knäpp ;) och om jag skulle beskriva dig skulle jag inte använda dom orden ;P Ska vi åka in och kolla på min klänning nu?

2009-10-10 @ 12:21:17
URL: http://elinsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0